Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів

Автор(и)

  • В. М. Марків Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3312

Ключові слова:

навчання, молодші школярі, розумово обдаровані учні

Анотація

Марків В. М. Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів.

У статті розглядаються теоретичні засади організації навчання розумово обдарованих молодших школярів.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. М. Марків, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 215-219. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3312