Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3312Ключові слова:
навчання, молодші школярі, розумово обдаровані учніАнотація
Марків В. М. Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів.
У статті розглядаються теоретичні засади організації навчання розумово обдарованих молодших школярів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 В. М. Марків

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Теоретичні основи організації навчання розумово обдарованих молодших школярів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 215-219. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3312