Сутність та особливості музичного сприймання учнів на уроках музики

Автор(и)

  • Т. Д. Фурдак Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3316

Ключові слова:

музичне сприймання, емоційно-свідоме сприймання, пізнання, пізнавальний інтерес

Анотація

Фурдак Т. Д. Сутність та особливості музичного сприймання учнів на уроках музики.

У статті ґрунтовно розкрито сутність та особливості музичного сприймання учнів на уроках музики. На основі теоретичного аналізу досліджень науковців, багаторічного особистого спостереження, досвіду викладачів вищих навчальних закладів та вчителів музики загальноосвітніх шкіл пропонуються етапи організації умов процесу вміння усвідомлено сприймати музичний твір учнями.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. Д. Фурдак, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Сутність та особливості музичного сприймання учнів на уроках музики. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 233-237. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3316