Формування мовлення дітей дошкільного віку з особливими потребами у контексті гуманістичної парадигми

Автор(и)

  • Н. І. Ашиток Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3320

Ключові слова:

діти з затримкою психічного розвитку, мовленнєва діяльність, творче зв’язне мовлення, дошкільні установи

Анотація

Ашиток Н. И. Формування мовлення дітей дошкільного віку з особливими потребами у контексті гуманістичної парадигми

Стаття присвячена вивченню стану сформованості творчого зв’язного мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку та визначенню ефективних методів і прийомів, які забезпечують формування та розвиток комунікативно-мовленнєвих умінь зазначеної категорії дітей.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. І. Ашиток, афіліація Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

    доктор філософських наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Формування мовлення дітей дошкільного віку з особливими потребами у контексті гуманістичної парадигми. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 250-255. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3320