Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3326Ключові слова:
майбутній економіст, організація контролю навчальних досягнень, математичні дисципліниАнотація
Грибонос Є. Ю. Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів.
У статті наголошено на необхідності розробки ефективної організації контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін на основі виявлених у сучасній практиці суперечностей та інновацій у сфері освіти. Розкриті дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Є. Ю. Грибонос

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дидактичні особливості побудови ефективної організації контролю математичної підготовки майбутніх економістів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 276-281. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3326