Мовна ситуація південно-східного регіону і врахування її впливу на процес навчання дошкільників української мови

Автор(и)

  • Л. І. Казанцева Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3329

Ключові слова:

мовна ситуація, соціомовленнєве середовище, двомовність, рідна мова, домінантна мова, україномовний, російськомовний

Анотація

Казанцева Л. І. Мовна ситуація південно-східного регіону і врахування її впливу на процес навчання дошкільників української мови.

У статті визначено особливості стану мовної ситуації південно-східного регіону України, надано характеристику соціомовленнєвого середовища як чинника формування мовної особистості дитини-дошкільника.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. І. Казанцева, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Мовна ситуація південно-східного регіону і врахування її впливу на процес навчання дошкільників української мови. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 289-296. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3329