Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія

Автор(и)

  • Л. В. Кужільна Kriviy Rіg National University , Государственное высшее учебное заведение «Криворожский национальный университет» , ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3336

Ключові слова:

складова теорії навчання, побуквене читання, розвиваючий простір, кубики

Анотація

Кужільна Л. В. Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія.

У статті здійснено аналіз теоретичних основ методики М. Зайцева як педагогічної тенології, що задіює безліч сенсорних каналів, передбачає подання інформації блоками, підкреслює значимість опорних сигналів. Доведено, що розробки М. Зайцева дозволяють організувати розвивальний простір для дітей дошкільного і шкільного віку, надають педагогам змогу творчо підходити до готових програм, змісту освіти, способам його подання(методам і прийомам); вносити в роботу елементи дослідницької діяльності, кардинально скорочувати час оволодіння навиками читання і грамотного письма.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. В. Кужільна, афіліація Kriviy Rіg National University, Государственное высшее учебное заведение «Криворожский национальный университет», ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат філол. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати