Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3336Ключові слова:
складова теорії навчання, побуквене читання, розвиваючий простір, кубикиАнотація
Кужільна Л. В. Ігрове емоційно-діяльнісне навчання як педагогічна технологія.
У статті здійснено аналіз теоретичних основ методики М. Зайцева як педагогічної тенології, що задіює безліч сенсорних каналів, передбачає подання інформації блоками, підкреслює значимість опорних сигналів. Доведено, що розробки М. Зайцева дозволяють організувати розвивальний простір для дітей дошкільного і шкільного віку, надають педагогам змогу творчо підходити до готових програм, змісту освіти, способам його подання(методам і прийомам); вносити в роботу елементи дослідницької діяльності, кардинально скорочувати час оволодіння навиками читання і грамотного письма.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Л. В. Кужільна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.