Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3346Ключові слова:
словоцентризм, мовна освіта, методологія, французькі філософи ХХ століттяАнотація
Полєвікова О. Б. Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття.
Автор статті досліджує розвиток поглядів на природу та функції мови у творах французьких філософів ХХ століття як методологічну основу словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного й молодшого шкільного віку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. Б. Полєвікова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 364-369. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3346