Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття

Автор(и)

  • О. Б. Полєвікова Херсонський державний унiверситет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3346

Ключові слова:

словоцентризм, мовна освіта, методологія, французькі філософи ХХ століття

Анотація

Полєвікова О. Б. Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття.

Автор статті досліджує розвиток поглядів на природу та функції мови у творах французьких філософів ХХ століття як методологічну основу словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного й молодшого шкільного віку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Б. Полєвікова, афіліація Херсонський державний унiверситет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-02-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Методологія словоцентризму мовної освіти дітей у творах французьких філософів ХХ століття. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 364-369. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3346