Формування в дошкільників ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків як психолого-педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3353Ключові слова:
дошкільник, обов’язок, мораль, ціннісне ставленняАнотація
Тукач І. І. Формування в дошкільників ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків як психолого-педагогічна проблема.
У статті проаналізовано стан дослідження проблеми формування ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до своїх базових обов’язків шляхом окреслення базових понять «мораль», «обов’язок» «ціннісне ставлення» у психолого-педагогічній літературі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 І. І. Тукач

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування в дошкільників ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків як психолого-педагогічна проблема. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 397-401. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3353