Методологічні основи педагогічної системи Фрідріха Фрьобеля
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3359Ключові слова:
закон єдності, ідея саморозвитку, принцип природовідповідності, природні інстинкти дитиниАнотація
Анісімова О. Е. Методологічні основи педагогічної системи Фрідріха Фрьобеля.
У статті висвітлено методологічні засади педагогічної системи видатного німецького педагога Фрідріха Фрьобеля. Розкрито основні аспекти фрьобелівських ідей щодо теорії та практики виховання дитини дошкільного віку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-02-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 О. Е. Анісімова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологічні основи педагогічної системи Фрідріха Фрьобеля. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 37, 424-427. https://doi.org/10.31812/educdim.v37i0.3359