Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3422Ключові слова:
критерії, показники, рівні, активізація, навчально-пізнавальна діяльність, робота зі словникамиАнотація
Кирикилиця В. В. Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.
Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню критеріїв та показників активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками, а також аналізу рівнів їх сформованості.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Кирикилиця

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 256-262. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3422