Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками

Автор(и)

  • В. В. Кирикилиця Волинський національний університет імені Лесі Українки image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3422

Ключові слова:

критерії, показники, рівні, активізація, навчально-пізнавальна діяльність, робота зі словниками

Анотація

Кирикилиця В. В. Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками.

Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню критеріїв та показників активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками, а також аналізу рівнів їх сформованості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Кирикилиця, афіліація Волинський національний університет імені Лесі Українки

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Критеріально-рівнева характеристика активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів у процесі роботи зі словниками. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 256-262. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3422

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають