Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини

Автор(и)

  • В. Ю. Цісарук Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets , Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко , Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3434

Ключові слова:

технології, готовність, учитель

Анотація

Цісарук В. Ю. Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини.

У статті визначено стан готовності вчителів технологій до навчання школярів у галузі художнього оброблення деревини та обґрунтовано структура цієї готовності. Перевірено та описано рівень готовності педагогів загальноосвітніх шкіл Львівської та Тернопільської областей.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. Ю. Цісарук, афіліація Taras Shevchenko Regional Humanitarian Pedagogical Academy of Kremenets, Кременецкий областной гуманитарно-педагогический институт им. Тараса Шевченко, Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

    асистент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Стан та структура готовності вчителів технологій до навчання школярів мистецтву художнього оброблення деревини. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 320-327. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3434