Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3472Ключові слова:
діалогічна культура, професійна компетентністьАнотація
Довбенко С. Ю. Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.
У статті розглянуто проблему формування діалогічної культури як складника педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Педагогічна компетентність має забезпечувати належну професійну підготовку випускника в умовах ступеневої освіти та його конкурентну здатність на ринку освітніх послуг.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. Ю. Довбенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 515-518. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3472