Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів

Автор(и)

  • Л. О. Савченко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3502

Ключові слова:

компетентність, компетенція, компетентнісний підхід

Анотація

Савченко Л. О.Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів.

У статті розкрито концептуальне тлумачення комптентнісного підходу і специфіки його застосування під час викладання педагогічних дисциплін у вищий школі. Комптентнісний підхід визначається професійними базовими знаннями та вміннями, ціннісними орієнтаціями, мотивами діяльності викладача, розумінням себе і довкілля, стилем взаємин з людьми, загальною культурою, здатністю до розвитку свого творчого потенціалу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. О. Савченко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх

Як цитувати

Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 43-50. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3502

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають