Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3518Ключові слова:
мотивація учіння, студенти економічного профілю, іноземні мовиАнотація
Скидан С. О. Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект.
У статті розкрито структуру мотивації учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов. Визначено закономірності формування мотивації учіння.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 С. О. Скидан

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 80-86. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3518