Активні методи групового навчання: діалогічний підхід

Автор(и)

  • Г. В. Дьяконов V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3533

Ключові слова:

діалог, принципи і механізми діалогу, групове навчання, активні методи навчання

Анотація

Дьяконов Г. В. Активні методи групового навчання: діалогічний підхід.

У статті здійснено діалогічний підхід до аналізу принципів і закономірностей активних форм і методів групового навчання. Ураховуючи методологічні уявлення про природу діалогу, запропоновано теоретичну схему аналізу діалогічних явищ і процесів у сфері активного групового навчання і колективної навчальної діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. В. Дьяконов, афіліація V. Vinnichenko Kirovohrad State Pedagogical University, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    доктор психол. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають