Активні методи групового навчання: діалогічний підхід
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3533Ключові слова:
діалог, принципи і механізми діалогу, групове навчання, активні методи навчанняАнотація
Дьяконов Г. В. Активні методи групового навчання: діалогічний підхід.
У статті здійснено діалогічний підхід до аналізу принципів і закономірностей активних форм і методів групового навчання. Ураховуючи методологічні уявлення про природу діалогу, запропоновано теоретичну схему аналізу діалогічних явищ і процесів у сфері активного групового навчання і колективної навчальної діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Г. В. Дьяконов

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Активні методи групового навчання: діалогічний підхід. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 188-197. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3533