Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3543Ключові слова:
педагогічний тест, завдання в тестовій формі, тестове завдання, авдання відкритого типу, завдання закритого типуАнотація
Пєйчєва Л. Д. Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту.
Статтю присвячено узагальненню основних психолого-педагогічних підходів до визначення змісту і структури педагогічного тесту. Наведено класифікацію основних форм тестових завдань як структурної одиниці тесту. Розглянуто переваги та недоліки тестових завдань, а також формальні, статистичні й психолого-педагогічні вимоги щодо їх включення до складу педагогічного тесту.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. Д. Пєйчєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 264-272. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3543