Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій

Автор(и)

  • К. В. Міщенко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4478

Ключові слова:

взаємодія, зворотній зв'язок, контроль знань, технології навчання, дистанційні технології

Анотація

У статті висвітлено важливу роль гармонійного поєднання елементів інтелектуальної та емоційної культури вчителя для ефективного навчання з використанням дистанційних технологій.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор К. В. Міщенко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    магістр

Завантаження

Опубліковано

20-10-2021

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 71-75. https://doi.org/10.31812/educdim.4478