Теоретико-методичні засади навчання географії в профільній школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4492Ключові слова:
структура змісту освіти, профільне навчання географії, курси за вибором, теоретико-методичні засади, педагогічний експериментАнотація
У статті досліджується проблема теоретико-методичних засад навчання географії в профільній школі. Аналізується структура змісту освіти. Розкривається аналіз та висновки моніторингу з педагогічного експерименту з виявленням рівнів навченості географії у школярів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
22-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Теоретико-методичні засади навчання географії в профільній школі. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 125-132. https://doi.org/10.31812/educdim.4492