Навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування з опорою на міжпредметну координацію

Автор(и)

  • Л. В. Шерстюк , Petro Mohyla Black Sea State University , , Чорноморський державний університет ім. Петра Могили

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4522

Ключові слова:

навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування, міжпредметна координація, студент нефілологічних спеціальностей

Анотація

У статті розкривається питання опимального структурування і змістового наповнення навчального курсу з іноземної мови в системі підготовки студентів нефілологічних спеціальностей. Забезпеченню якісної іншомовної підготовки майбутніх філологія сприятиме уведення міжпредметної координації у зміст навчальних курсів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. В. Шерстюк, афіліація , Petro Mohyla Black Sea State University, , Чорноморський державний університет ім. Петра Могили

    У статті розкривається питання опимального структурування і змістового наповнення навчального курсу з іноземної мови в системі підготовки студентів нефілологічних спеціальностей. Забезпеченню якісної іншомовної підготовки майбутніх філологія сприятиме уведення міжпредметної координації у зміст навчальних курсів.

Завантаження

Опубліковано

28-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування з опорою на міжпредметну координацію. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 229-234. https://doi.org/10.31812/educdim.4522