Використання компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов

Автор(и)

  • Н. І. Тонконог , Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Hryhoriy Skovoroda , , ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4523

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентність, комунікативна компетентнція, дидактична компетентнція, цілі навчання

Анотація

У статті визначається сутність компетентнісного підходу в процесі навчання іноземних мов у вищому навчальному закладі, розкриваються ключові компетенції вчителя іноземної мови, розглядаються цілі навчання іноземних мов в аспекті зазначеного підходу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. І. Тонконог, афіліація , Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Hryhoriy Skovoroda, , ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

29-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Використання компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 235-241. https://doi.org/10.31812/educdim.4523