Синергетичний підхід ц позашкільній філологічній освіті

Автор(и)

  • М. В. Цегельська Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4630

Ключові слова:

позашкільна освіта, профільна освіта, до профільна підготовка, синергетичний підхід

Анотація

У статті аналізуються можливості використання ідей синергетики в процесі організації роботи позашкільного закладу філологічного профілю. Використання синергетичної парадигми у навчально-виховному процесі дасть змогу гармонізувати інтелектуальний та емоційний фактори в навчанні, що в кінцевому результаті сприятиме вихованню особистості, здатної до самореалізації,  професійного зростання і мобільності в умовах реформування сучасного суспільства.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор М. В. Цегельська, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат філологічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати