ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • Л. В. Журба Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4664

Ключові слова:

індивідуалізація педагогічної практики, професійна підготовка, технологічний потенціал студента-практиканта

Анотація

У статті розкривається проблема індивідуалізації педагогічної практики як ос­нови взаємодії інтелектуального й емоційного аспектів навчального процесу та засобу підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів історії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. В. Журба, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    викладач

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 157-162. https://doi.org/10.31812/educdim.4664