ГАРМОНІЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЕМОЦІЙ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • О.В. Віхрова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • Т.А. Корченко Polytechnic College of Kryvyi Rih Technical University , Політехнічний коледж Криворізького технічного університету

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4784

Ключові слова:

інтелект, емоції, «емоційна вага», педагогічні здібності

Анотація

У статті розглядається питання гармонії інтелекту та емоцій як фактору професійного успіху майбутнього педагога. Наведені аргументи існування тісного взаємозв'язку між інтелектом та емоціями з психологічної та педагогічної точки зору.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор О.В. Віхрова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

  • автор Т.А. Корченко, афіліація Polytechnic College of Kryvyi Rih Technical University, Політехнічний коледж Криворізького технічного університету

    викладач

Посилання

Гамезо М. В. Возрастная и педагогическая психология: Учебное пособие для тов всех специальностей педагогических вузов / Гамезо М. В., Петрова Е. А., Ордо. ва Л. М. - М.: Педагогическое общество России, 2003. - 512 с.

Манойлова М. А. Развитие змоционального интеллекта будущих педагогов / Манойлова Марина Алексеевна. - Псков: ПГПИ, 2004. — 60 с.

Крутещшй В. А. Психология: Учебник для учащихся пед. училищ / Крутецкий Вадим Андреевич. -М.: Просвещение, 1980. - 352 с.

Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Ильин Евгений Павлович. - СПб: Питер, 2001. - 752 с.

Завантаження

Опубліковано

14-01-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ГАРМОНІЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЕМОЦІЙ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 474-476. https://doi.org/10.31812/educdim.4784

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають