НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.П. Зозуля ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5102

Анотація

Methodology of a fram ing game is consiolered. It has been shown, that successfully organijed games influence the improvement of knowledge qualify, skills and habits of pupils, the olevelopment of their activities, theformation o f their responsible attitudes to the process of learning.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references

Завантаження

Опубліковано

24-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 254-259. https://doi.org/10.31812/educdim.5102