НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Л.C. Коржова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5241

Анотація

No abstract.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Загвязинский В.И. Учитель как исследователь. - М.: АПН, 1980.

Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог: ИВИ, 2000.

Рубинштейн С.Л, Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973.

Сластенин В.А., Мищенко А.И. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя // Советская педагогика. - 1991. -№ 10.

Сухомлинский В.А. Разговор с молодым директором школы. - М.: ГІросвщение, 1982.

Завантаження

Опубліковано

25-12-2003

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтоване навчання в практиці вищої школи

Як цитувати

НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 114-119. https://doi.org/10.31812/educdim.5241