ПІЗНАННЯ ЗАКОНІВ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА ЇХ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЯК ГОЛОВНИЙ ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ

Автор(и)

  • O.O. Любар ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5420

Анотація

The article deals with the attempts of the author to сlassify the laws and regulations of the development of the
national educational and upbringing systems of the Ukrainian фтвneighbouring peoples who for a long time lived under the сonditions of absence of state.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Философский словарь / Под ред. И.Т.Фролова. - Политиздат, 1981.

Слепухов Микола. Закони, закономірності, принципи та правила в педагогіці // Рідна школа. - 2002.

Національна доктрина розвитку освіти України // Освіта України. — 2002. — №33. - 23 квітня.

Любар О.О., Стельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української школи і педагогіки: Навчальний посібник / За редакцією О.О.Любара. - К.: Т-во „Знання”, 2003.

S. Очерки истории школы и педагогической мысли народов СССР. Конец XIX - начало XX в. / Под ред. С.Д. Днепрова. - М.: Педагогика, 1991.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології

Як цитувати

ПІЗНАННЯ ЗАКОНІВ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА ЇХ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЯК ГОЛОВНИЙ ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 49-53. https://doi.org/10.31812/educdim.5420