Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 8 (2004)
Том 8 (2004)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v8
Опубліковано:
05-09-2004
Весь випуск
Доступ за передплатою
PDF (англійська)
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
1
PDF
ВХІДНІ ДАНІ
2
PDF
Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології
ФІЛОСОФІЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ
L Зязюн
3-12
PDF
СОЦІАЛЬНА КОНСОЛІДАЦІЯ І ОСВІТА
О.В. Матеієнко
12-16
PDF
ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ В АСПЕКТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
Л.В. Кондрашова
16-26
PDF
ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ШКОЛИ: ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ, НОВІ ЗАВДАННЯ Й НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕНЬ
H. Нічкало
26-33
PDF
ДУМКОВІ ОСВІТИ ОСОБИСТОСТІ
Р.М. Кумишова
33-39
PDF
СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ
M.B. Рудь
39-44
PDF
АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ВІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НОВІТНІМИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИМИ ПЕДАГОГІЧНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ
Т.Ф. Калініченко
44-49
PDF
ПІЗНАННЯ ЗАКОНІВ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА ЇХ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЯК ГОЛОВНИЙ ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ
O.O. Любар
49-53
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ В ПРОЦЕС НАВЧАННЯ
А.П. Сманцер
53-60
PDF
РОЗВИТОК ДУХОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
В.С. Пікельна
60-65
PDF
ЕТНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЯК ФАКТОР СОЦІАЛІЗАЦІЇ
Е.Н. Шиянов
65-70
PDF
ФОРМУВАННЯ ЄДНОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО І КОЛЕКТИВНОГО ДОСВІДУ У ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
Т.Б. Захараш
71-76
PDF
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ. ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД
М. Шеремет
76-81
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
I.O. Пальшкова
81-88
PDF
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ
С.М. Щербина
88-93
PDF
ДО ПИТАННЯ ПРО ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-МУЗИКАНТА
Л.М. Ракітянська
93-99
PDF
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Л.В. Бешевець
99-104
PDF
ОСВІТНІ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДИДАКТИЦІ І МЕТОДИКАХ ОСОБИСТО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
А.В. Хуторській
104-112
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
В.I. Звонникiв
112-117
PDF
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТИ
Е.В. Бондарiвска
117-124
PDF
Підготовка майбутніх педагогів у системі особистісно-орієнтованого навчання
ПОЛІКУЛЬТУРНА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
Н.I. Білоконна
125-129
PDF
ПРАВОВЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
В.В. Гузинін
129-135
PDF
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ, МІСТУ І СТРУКТУРИ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Ю.О. Саунова
135-142
PDF
ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Н.В. Волкова
142-148
PDF
ІНТЕРЕС ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНИЯМ ЯК СКЛАДНА ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕРЕСУ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
Л.I. Крамаренко
148-155
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ДІАЛОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ
О.В. Лисевич
155-160
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ КУЛЬТУРИ МІЖНАЦІОНАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ
T.O. Антрощенко
160-166
PDF
ЗМІСТ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДВУЗІВ ДО ДІАЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ
В.В. Морозов
166-173
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ З ДОПОМОГЮ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Л.A. Савченко
174-179
PDF
ДІЛОВА ГРА ЯК ОДНА З ФОРМ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
Н.В. Дудніченко
180-186
PDF (англійська)
ВИКОРИСТАННЯ ЗАНЯТЬ-ПРОЕКТІВ ПЕДАГОГІЧНІЙ ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК СПОСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ
I.C. Зоренко
186-194
PDF
ТЕХНОЛОГІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-КЛАСОВОДА
З.М. Мірошник
195-199
PDF
ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ СТІЙКОЇ МОТИВАЦІЇ У СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
О.В. Пахомова
199-205
PDF
ЕЛЕКТРОННІ ПРИСТРОЇ ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ СИТУАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
Т.Й. Рейзенкінд, Д.A. Девякович
205-212
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ХУДОЖНЬО- ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ
Ю.В. Локарєва
213-217
PDF
МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
В.Ф. Кривозуб
218-223
PDF
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУ НА ФІЗИЧНУ ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ З БІГУ НА 100 МЕТРІВ НА ПОЧАТКУ І В КІНЦІ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ СТУДЕНТІВ І КУРСУ КЕІКНЕУ У 1999/2000 ТА 2002/2003 НАВЧАЛЬНИХ РОКАХ
А.П. Березовський, Н.Є. Сахно
223-227
PDF
ТУРИЗМ ЯК КРОСКУЛЬТУРНА РЕАЛЬНІСТЬ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
H. Фоменко
227-232
PDF
НОВИЙ ПІДХІД ДО МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ ПО АЕРОБІЦІ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Т.А. Дроннікова
232-237
PDF
ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ З ВІДХИЛЕННЯМ У СТАНІ ЗДОРОВ’Я
A.B. Iсаева
237-242
PDF
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ
Г.І. Матукова
242-247
PDF
ЗВІДКИ ПРИХОДИТЬ ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ'Я
В.І. Марчик
247-250
PDF
МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
Г.Б. Штельмах
251-257
PDF
ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПОНЕНТІВ СИСТЕМИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
І.О. Грязнов
257-263
PDF
ГЕНДЕРНА ОСВІТА У СИСТЕМІ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
T.O. Дороніна
263-272
PDF
Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи
ПИТАННЯ ВИКОНАВСЬКОГО АНАЛІЗУ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ НА УРОКАХ МУЗИКИ В ШКОЛІ
Г.М. Мартьянова
273-281
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Р.В. Кондратенко
281-285
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПАРАДИГМИ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНИХ ОСНОВ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
І.Г. Сафонова
285-290
PDF
ПРО НОВІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК ДИДАКТИЧНОГО ЗАСОБУ НАВЧАННЯ, РОЗВИТКУ І ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
В.П. Кисільова
291-300
PDF
ПОТРЕБА ВПРОВАДЖЕННЯ АСПЕКТНОГО АНАЛІЗУ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ У ПОЛІКУЛЬТУРНІЙ ОСВІТІ УЧНІВ
Л. Удовиченко
300-305
PDF
РОЗВИТОК У ШКОЛЬНИКІВ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАСОБАМИ ТЕСТУВАННЯ
Н.Ф. Єфремова
305-311
PDF
ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ ТА УМОВИ Й СПОСОБИ СТВОРЕННЯ її НА УРОКАХ МОВИ В 2-3 КЛАСАХ
I.A. Кравцова, Л.Р. Шпачук
311-316
PDF
ДІАЛОГ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ШЛЯХ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
О.І. Копіца
316-321
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІМІТАЦІЙНО - ІГРОВОГО НАВЧАННЯ
О.В. Ковшар
321-327
PDF
ІГРОВІ ТА ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЇ
Н.О. Чувасова
328-332
PDF
ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ
А.М. Король
332-338
PDF
НЕСТАНДАРТНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ УЧІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
З.В. Друзь, Б.Г. Друзь
339-341
PDF
МИСТЕЦТВО ТЕАТРУ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ШКОЛИ
Л. Зязюн
342-352
PDF
ГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
М.П. Трофимова
352-357
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОІ ІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СТВОРЕННЯМ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ДУХОВНОЇ І ПСИХІЧНОЇ КУЛЬТУРИ - ОСНОВА МІЦНИХ ЗНАНЬ І ЗДОРОВЬЯ УЧНІВ
Ю.В. Рева
357-367
PDF
ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ СЮЖЕТНІ МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ
С.О. Скворцова
367-373
PDF
ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯPSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES TEST TEST OF STUDENTS 'KNOWLEDGE IN CONDITIONS PERSONALITY-ORIENTED LEARNING
І.В. Лов'янова, А.В. Шамне
374-379
PDF
ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ САМОКОНТРОЛЮ УЧНІВ
І.Ю. Серьогіна
379-384
PDF
ПРОБЛЕМИ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНИХ І ТАЛАНОВИТИХ ШКОЛЯРІВ
H. Теличко
384-390
PDF
Врахування розвитку особистості у викладанні навчальних дисциплін
ПЕДАГОГІЧНЕ ПІДТРИМКА ЯК ЗАСІБ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ СЕРЕДОВИЩА У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
Н.І, Зеленкова,, Л.В. Григоренко
391-397
PDF
ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ МОЛОДІЖНОЇ МУЗИЧНОЇ СУБКУЛЬТУРИ У ДУХОВНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Н.В. Долгая
397-402
PDF
СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ПОЛЬЩІ
A. Клім-Клімашевська
402-409
PDF
СОЦІАЛЬНО - ЕКОНОМІЧНІ ЗМІНИ В ПОЛЬЩЕ - ВИКЛИК СИСТЕМЕ ОСВІТИ. ВИБРАНІ АСПЕКТИ СОЦІОЛОГІЇ
Я. Мацеевски
410-416
PDF
ВИХОВАННЯ І НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З Фізичні та розумові НЕДОЛІКАМИ У ПОЛЬСЬКИХ ДИТСАДАХ
T. Захарук
417-421
PDF
ПРИЧИНИ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ І ОСНОВНІ НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Р.В. Лашко
422-426
PDF
ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ЕТИКО- ГУМАНІСТИЧНІЙ КОНЦЕПЦІЇ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
О.Б. Потапенко
426-430
PDF
ДЖЕРЕЛА РОЗВИТКУ ПОЕТИЧНОГО ДАРУ МИКОЛИ ГУМІЛЬОВА
Т.В. Гузиніна
430-435
PDF
М.І. ДЕМКОВ ПРО ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ
Л.В. Алексєєва
435-341
PDF
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЛОГІЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ ПОРІВНЯННЯ НА МАТЕРІАЛІ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗАДАЧ
Г.Ю. Лаврешина
441-447
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Г.М. Педосюк
447-455
PDF
НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ - ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ
Е. Желева
455-460
PDF
ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ДИДАКТИЧНИХ МЕТОДІВ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ - НЕОБХІДНІСТЬ І ТЕНДЕНЦІЇ
T. Біянка
461-465
PDF
ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Р.М. Мойсеєнко
466-472
PDF
ЗМІСТ
473-479
PDF
ВИХІДНІ ДАНІ
480
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації