ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Л.В. Бешевець ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5429

Анотація

This article reveals the essence of personal tentative approach in the process for formulate professional responsibility by future teachers and defines its features. The author reveals the essence of features of personal tentative teaching and actes of organization personal tentative approach in the teaching the course „Pedagogics”.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Гузеев В.В. Лекции по педагогической технологии. - М.: Знание, 1992.

Минкина Н.А. Воспитание ответственностью. - М.: Высшая школа, 1990.

Якиманская И.С. Личностно ориентированное обучение в современной школе. - М.: Педагогика, - 1996.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології

Як цитувати

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 99-104. https://doi.org/10.31812/educdim.5429

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають