ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5439Анотація
У статті розглядаються проблеми особистісно-орієнтованої освіти а також можливості реалізації головного критерія якості освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
05-09-2004
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 Е.V. Bondarivska

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЯКОСТІ ОСОБИСТО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТИ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 117-124. https://doi.org/10.31812/educdim.5439