ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • С.М. Щербина ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5427

Анотація

The author determined the essence of active professional position, the structure of responsibility and it’s contents. In the research work the totality of pedagogical conditions providing the efficiency of pedagogical training in the process of formation of active professional position of the future teachers has been proved by the means of experiments.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології

Як цитувати

ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 88-93. https://doi.org/10.31812/educdim.5427

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають