ОСВІТНІ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДИДАКТИЦІ І МЕТОДИКАХ ОСОБИСТО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • А.В. Хуторській ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5430

Анотація

У статті розглядається поняття навчальної компетенції\ виявляються її функції та структурні компоненти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Краевский В.В., Хуторской A.B. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах // Педагогика. - 2003. - № 3. - С.3-10.

Совет Европы: Симпозиум по теме "Ключевые компетенции для Европы": Док. DECS / SC / Sec (96) 43. - Берн, 1996.

Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Ученик в обновляющейся школе. Сб. науч. трудов.— М.: ИОСО РАО, 2002. - С. 135-157.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології

Як цитувати

ОСВІТНІ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДИДАКТИЦІ І МЕТОДИКАХ ОСОБИСТО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 104-112. https://doi.org/10.31812/educdim.5430