ФІЛОСОФІЯ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5413Анотація
Personality, possibilities of its development, its freedom and inequity are the subject of spiritual, intellectual, moral and esthetic search of home philosophers educationalist and psychologists. The article is devoted to the study of laws of personality development, to its perfectioning taking into account the conceptual philosophical approach to the problem.
Завантажити
Посилання
Библер B.C. От наукоучения - к логике культуры. - М.: 1991.-258с.
Державна програма „Вчитель”. - К., 1998.
Подмазін С.І. Особистісно орієнтована освіта: соціально-філософське дослідження. - Запоріжжя: Просвіта, 2000.
Титаренко Т.М. Життєвий світ особистості у межах і за межами буденності. - К.: Либідь, 2003. - 375 с.
Философия образования: состояние, проблемы, и перспективы (материалы заочного круглого стола) // Вопросы философии, 1995. - № 11. - С. 15.
Философия образования для XXI века. -М., 1991.
Шиллер Ф. Письма об эстетическом воспитании. М., 1935.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 L Zyazyun

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.