ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ ТА УМОВИ Й СПОСОБИ СТВОРЕННЯ її НА УРОКАХ МОВИ В 2-3 КЛАСАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5473Анотація
The article is devoted to the using of problem tasks at the lessons of Ukrainian (native) language in the second and third forms as effective method of development of junior pupils cognition.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
05-09-2004
Номер
Розділ
Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 I.A. Kravtsova, L.R. Shpachuk

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ ТА УМОВИ Й СПОСОБИ СТВОРЕННЯ її НА УРОКАХ МОВИ В 2-3 КЛАСАХ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 311-316. https://doi.org/10.31812/educdim.5473