ДІАЛОГ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ШЛЯХ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.І. Копіца ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5474

Анотація

In this article forming of dialogue culture among students is considered, and solving of the problem is in group activity of pupils at the foreign language lesson.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Аргустанянц Е.С. Обучение диалогической речи в ситуациях ролевого поведения (языковой вуз, немецкий язык): Автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02. / Московский ордена Дружбы народов государственный педагогический институт иностранных языков имени Мориса Тореза. - М., 1982.-25 с.

Казарцева О.М. Культура речевого общения: теория и практика обучения: Учебное пособие для студентов педагогических учебных заведений. - М.: Флинта, Наука, 1999. - 495 с.

Гойхман О .Я., Надеина Т.М. Основы речевой коммуникации: Учебник для студентов вузов, специализирующихся в области сервиса. - М.: Инфра-М, 1997. - 271 с.

Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Под ред. Г.В. Роговой, Ф.М. Рабинович, Т.Е. Сахаровой. - М.: Просвещение, 1991. - 287 с.

Освітні технології: Навчально-методичний посібник/За ред. О.М. Пєхоти - К.: Видавництво А.С.К., 2003. - 255 с.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи

Як цитувати

ДІАЛОГ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ШЛЯХ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 316-321. https://doi.org/10.31812/educdim.5474

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають