НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ - ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ

Автор(и)

  • Е. Желева ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5499

Анотація

The pedagogical model of the process of formation of a specialist, trained at the College of Medicine, includes purposeful, systematic, specially organized interrelation between the subjects of the education, the society and personality, the individual and the social communities.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Митова М., Воденичаров Ц. Педагогичиские проблемы медицинского образования. - София, 1998.

Митова М. Методика обучения по практике на Медицинских колледжах. - София, 1998.

Пидкадисгый П. Педагогика. — Москва, 1996.

Пионова Р. Педагогика вышей школы. - Минск, 2001.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Врахування розвитку особистості у викладанні навчальних дисциплін

Як цитувати

НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ - ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 455-460. https://doi.org/10.31812/educdim.5499