НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ - ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5499Анотація
The pedagogical model of the process of formation of a specialist, trained at the College of Medicine, includes purposeful, systematic, specially organized interrelation between the subjects of the education, the society and personality, the individual and the social communities.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Митова М., Воденичаров Ц. Педагогичиские проблемы медицинского образования. - София, 1998.
Митова М. Методика обучения по практике на Медицинских колледжах. - София, 1998.
Пидкадисгый П. Педагогика. — Москва, 1996.
Пионова Р. Педагогика вышей школы. - Минск, 2001.
Завантаження
Опубліковано
05-09-2004
Номер
Розділ
Врахування розвитку особистості у викладанні навчальних дисциплін
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 Е. Zheleva

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ - ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У МЕДИЧНОМУ КОЛЕДЖІ. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 455-460. https://doi.org/10.31812/educdim.5499