ОВОЛОДІННЯ МЕТОДИЧНИМИ ПРИЙОМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ - ОДИН З НАПРЯМКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Т.Г. Борисенко ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5518

Анотація

The traditional and other methodical techniques of effective nitftini. iifmn of educational activities of pupils at the music lesson at  school, analyzed in the article. Gaining the experience of using these twchniques improves the professional Teachers Training activities of the future specialists. 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

ГрабськаІ.А. Проблеми побудови ігрової форми організації колективної діяльності та спілкування // Проблеми

соціальної психології: Міжвід. наук, зб.; Вип. 1. - К.: Либідь, 1992. - С . 45-51.

ДобровичА.Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения. - М.: Просвещение, 1987. - 205 с.

Касьянов О. Педагогічний аналіз взаємодії вчителя і учнів в навчальному процесі // Рідна школа, 2000. - №7. - С. 63-65.

Кларин М.В. Интерактивное обучение - инструмент освоения нового опыта //Педагогика. - 2000.- № 7 - С. 12-18.

Ростовський О.Я. Професійна підготовка майбутніх учителів музики: проблеми і перспективи // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка №2. - 2001. - С. 15-22.

Завантаження

Опубліковано

24-05-2022

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи

Як цитувати

ОВОЛОДІННЯ МЕТОДИЧНИМИ ПРИЙОМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ - ОДИН З НАПРЯМКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 81-92. https://doi.org/10.31812/educdim.5518