ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК АКТУАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Н.О: Скрильник ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5541

Анотація

The article is dedicated to the problem of s e lf education organization in a future teacher of foreign language as an important index o f pedagogical technique and skill as well as means of a specialist ’s qualification improvement.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Архангельский С.И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы. - М.: Высшая школа, 1980.-368 с.

Буряк В.К. Самостоятельная работа учащихся: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1984. - 64 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4654

I Гончаренко С. Український педагогічний словник. - К.: Либідь. — 1997. — 373 с.

I Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психология высшей школы. Минск, 1981.

Зимняя И.А. Психология обучения неродному языку. - М.: Русский язык, 1989. - 219 с.

Левина М.М. Технологии профессионального педагогического образования. М.: Изд. центр «Академия», 2001. - 270 с.

Завантаження

Опубліковано

24-05-2022

Номер

Розділ

Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи

Як цитувати

ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК АКТУАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 258-263. https://doi.org/10.31812/educdim.5541