ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ХУДОЖНИКА- ПЕДАГОГА НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ (ПОЧ. XXI СТ.) У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5815Анотація
Стаття присвячена з ’ясуванню головних завдань вчителя української школи у контексті наукових та соціальних орієнтирів, згідно яких розвиваються більшість економічно розвинутих країн. Серед таких принципів автор вважає провідними необхідність розуміння людиною себе як частини соціального та природного середовища, та аналіз кожної своєї дії як такої, що впливає на стан всього оточення та конкретної особистості зокрема. Розглядається фрагмент методики формування таких настанов у учнів та студентів на прикладі викладання циклу образотворчих дисциплін.
Завантажити
Посилання
Ткачук В. Інформаційні технології педагогіки співпраці // Вища освіта України. - No 1. - 2003. - С . 96-100.
Корецька А. Соціальне середовище як об’єктний чинник формування особистості в контексті державотворення // Вища освіта України. No 1. 2003. - С. 66-71.
Горбунова Л. Можлива відповідь освіти на виклик айег-постмодерну // Вища освіта України. - No 2. - 2003. - С. 13-19.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 N.S. Udris

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.