ДО ПРОБЛЕМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА

Автор(и)

  • H.I. Білоконна ,
  • M.B. Бадіца ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5890

Анотація

In the article the problem of the development of preschoolage children's cognitive activity is discussed. It suggests ways of development of their speech activity, which is variety of cognitive activity.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика — Запоріжжя: Просвіта, 2000. - 226 с.

Виготський Л.С. Речь и мышление. - М., 1934. - 347 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К: Либідь. - 1997. - 647 с.

Зимняя И.А. Психология слушания и говорения. - Автореф. докт. дис., М., 1973. - 68 с.

Науменко Т.И. Активизация речи детей ранего возраста в дошкольных учреждениях. - Автореф. канд. дис. - К., 1991. - 36 с.

Рубинштейн С.Л. Речь. Основы общей психологии. - М.: Педагогика, 1989. -Т.1. - 583 с.

Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся. - М.: Знание, 1983. - 217 с.

Завантаження

Опубліковано

27-05-2022

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають