ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ

Автор(и)

  • Т.О. Бодрова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5911

Ключові слова:

Ukrainian musical-pedagogic heritage, job training, professional trend, methodic system

Анотація

The article covers theoretical and methodological aspects of implementation of the motivational component of mastering musical and pedagogical sources of the past in pedagogical universities and represents the most effective forms and methods of students’ educational and professional activity during the pedagogical practical training.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бодрова Т. О. Використання української музіічно-педаіогі1 и юї спадщини у процесі педпрактики студентів: Методичні рекомендації. Навчальна програма. К : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. - 46 с.

Вербицкий А. О. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. М.: Высшая школа, 1991.-207 с.

Гадамер Х.-Г. Истина и метод: основы философской герменевтики. - М.: Просвещение, 1986. - 707 с.

Попович М. В. Національна культура та культура нації. - К.: Знання, 1991. - 64 с.

Розин В. М. Введение в культурологию. - М.: Международная педагогическая академия, 1994. - 104 с.

Завантаження

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 18(1), 55-66. https://doi.org/10.31812/educdim.5911