КОНЦЕПЦІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ПЛАКАТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5985Ключові слова:
placard, conception, associations, attribute, compositionАнотація
The method of the associative planning is expounded on the example of playbill fo r raising of tragedies V. Shakespeare.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. - СПб.: П т ер, 2004.
Владич Л. Майстри плаката: Альбом. - К.: Мистецгво, 1989.
Смирнов С. И. Шрифт и шрифтовой плакат. М: Плакат, 1977.
Завантаження
Опубліковано
10-05-2007
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 V.N. Krasheninnikov, V.I. Krivoruchkin

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
КОНЦЕПЦІЯ ПРОЕКТУВАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ПЛАКАТІВ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 18(2), 286-291. https://doi.org/10.31812/educdim.5985