НАВЧАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)

Автор(и)

  • C.M. Амеліна Dnipropetrovsk State Agrarian University , Дніпропетровський державний аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6026

Анотація

У статті аналізуються різні форми навчальної взаємодії викладача і студента на заняттях з німецької мови. Доведена ефективність комунікативної структури партнерської роботи. Пропонується ширше використовувати проекти, ділові ігри, метод "Fall-Studien'.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Виша освіта України і Болонський процес І За редакцією В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. - К.: Освіта, 2004. - 384 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. - К.: Ленвіт, 2003. - 273 с.

Мельничук Д. Вища аграрна освіта: нові підходи / Д. Мельничук // Аграрна наука і освіта. - 2004. - Том 5. — № 3-4. — С. 5-19.

Рамкова Програма з німецької мови для професійного спілкування для вищих навчальних закладів України. - К.: Ленвіт, 2006. - 90 с.

Современньїй словарь по педагогике / Сост. Рапацевич Е.С. - Ми.: “Современное слово”, 2001. - 928 с.

Завантаження

Опубліковано

10-02-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

НАВЧАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ). (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 146-154. https://doi.org/10.31812/educdim.6026

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають