ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Л.В. Мовчан ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6464

Анотація

Module-rating system of education is concerned as a new means of teaching at the University. It makes the traditional system of estimation more flexible and objective that impels students to systematic and active independent work.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Алексюк А.М. Експериментальне впровадження технології модульної організації навчання у вищій школі // Проблеми вищої школи. - К.: Вища школа, 1994. - Вип.79. - С. 3-6.

Пащенко М.І. Теоретичні основи модульного навчання. Посібник, Умань, 1996. - 38 с.

Шиян Н. Модульно-рейтингове навчання у процесі підготовки вчителя // Рідна школа, 1998. - № 10. - С. 8.

Завантаження

Опубліковано

29-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 105-109. https://doi.org/10.31812/educdim.6464