СИТУАТИВНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНЯ

Автор(и)

  • Л.С. Цоуфал ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6737

Анотація

The article deals with the problem of using situational tasks as a means of forming students' communicative competence in the Ukrainian language teaching classroom.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Лещенко Г.О. Система ситуативних завдань до уроків розвитку зв’язного мовлення (5 кл.) // Українська мова і література в школі. - 2004. - №5. - С. 13-16.

Панова Л.С. Обучение иностранному язьїку в школе: Пособие для учителей. - К.: Рад. пік., 1989. - 144 с.

Пентилюк М.І. Наукові засади комунікативної спрямованості в навчанні рідної мови // Українська мова і література в школі. - 1999. №3. - С. 8-10.

Шевцова Л. Був такий випадок... // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2001. - №2. - С. 114-119.

Шевцова Л. Дидактична суть ситуативних завдань // Дивослово. 2002. - №6. - С. 30-43.

Завантаження

Опубліковано

01-09-2008

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

СИТУАТИВНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНЯ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 440-444. https://doi.org/10.31812/educdim.6737

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають