ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • Ж.І. Власюк Institute of Education Problems , Інститут проблем виховання

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6909

Анотація

This article is a study of the concepts of "fairness" and "injustice" to the teachers of schools, the study also highlighted forms of injustice, which are most often found in educational practice.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Бех І.Д. Виховання особистості / 1.Д.Бех. - Т. 3.

Острогорский А.Н. Педагогические зкскурсии в область литературы / А.Н. Острогорский. - М., 1897.

Ліпушко О., Яременко В. Новий словник української мови / О. Ліпушко, В. Яременко. - Т 3.

Сухомлинский В.А. О воспитании / Сост. н авт. вступ, очерков С. Соловейчик. - 4-е изд. - М.: Политиздат, 1982.

Завантаження

Опубліковано

23-06-2009

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ДІАГНОСТИКА ПОЧУТТЯ СПРАВЕДЛИВОСТІ ЯК УМОВИ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 25, 116-122. https://doi.org/10.31812/educdim.6909