КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ

Автор(и)

  • К.Ю. Маркіна Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7016

Анотація

This article discusses the problems of diagnosing students' knowledge. Criteria for assessing knowledge, described the stages of the experiment, derived percentages of knowledge of students before and after the experiment.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кривохижа А.М. Гармонія танцю: [навчально-методичний посібник] / А.М. Кривохижа. - Кіровоград: РВЦКДПУ ім. В. Винниченка, 2005. - 92 с.

Кухарев Н.В. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества. / Н.В. Кухарев, В.С. Решетько - Мозырь, 1998. - 98 с.

Рейзенкінд Г.Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті / Т.Й. Рейзенкінд. - Кривий Ріг: КДПУ, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003

Сучасні шкільні технології / [упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц]. - [2-ге вид., стереотипне]. - К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. - Ч. І. - 112 с.

Завантаження

Опубліковано

14-12-2009

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 26, 218-223. https://doi.org/10.31812/educdim.7016

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають