КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ТАНЦЮВАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7016Анотація
This article discusses the problems of diagnosing students' knowledge. Criteria for assessing knowledge, described the stages of the experiment, derived percentages of knowledge of students before and after the experiment.
Завантажити
Посилання
Кривохижа А.М. Гармонія танцю: [навчально-методичний посібник] / А.М. Кривохижа. - Кіровоград: РВЦКДПУ ім. В. Винниченка, 2005. - 92 с.
Кухарев Н.В. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества. / Н.В. Кухарев, В.С. Решетько - Мозырь, 1998. - 98 с.
Рейзенкінд Г.Й. Дидактичні основи професійної підготовки вчителя музики в педуніверситеті / Т.Й. Рейзенкінд. - Кривий Ріг: КДПУ, 2006. - 640 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/5003
Сучасні шкільні технології / [упоряд. І. Рожнятовська, В. Зоц]. - [2-ге вид., стереотипне]. - К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. - Ч. І. - 112 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 K.Yu. Markina

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.