Індивідуальна робота зі студентами оркестрової секції на факультеті мистецтв у класі основного та додаткового музичних інструментів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2347Ключові слова:
основний музичний інструмент, додатковий музичний інструмент, індивідуальна робота, агогіка, фразування, інтерпретаціяАнотація
У статті розглянуто основні проблемні питання, які стосуються планування й організації навчального процесу під час проведення індивідуальних занять з основного та додаткового інструментів. Визначено та встановлено методичні шляхи щодо розв’язання проблемних ситуацій, які виникають під час засвоєння інструментальних дисциплін.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-05-2016
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Георгій Олегович Білоненко, Іван Анатолійович Касілов, Євген Сергійович Корольков

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Індивідуальна робота зі студентами оркестрової секції на факультеті мистецтв у класі основного та додаткового музичних інструментів. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 3-7. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2347