Проблема здоров’язбереження в історії розвитку педагогічної думки
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2402Ключові слова:
здоров’я, здоров’язбереження, педагогічна думка, здоров’язберігальні технології, особистість, гармонійний розвиток, життєдіяльність людиниАнотація
Кучерган Є. В. Проблема здоров’язбереження в історії розвитку педагогічної думки.
У статті проаналізовано історію розвитку проблеми здоров’язбереження в педагогіці та висвітлено процеси якісного розвитку поняття здоров’я в педагогічній думці різних часів. Висвітлено особливості здоров’язбереження як частини педагогічної ідеології суспільства. Розкрито фундаментальні підвалини історичного досвіду здоров’язберігальних технологій в освітніх процесах різних суспільних формацій. Визначено провідні тенденції становлення вітчизняної системи освіти в поєднанні зі змінами в розумінні ролі педагога в здоров’язбережувальних процесах.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Єлизавета Валеріївна Кучерган

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.