Формування ідей толерантності в педагогічній думці України: джерелознавчий аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2404Ключові слова:
історичне джерело, педагогічне джерело, джерела актованого характеру, науково-педагогічні джерела, толерантність, класифікаціяАнотація
Мотуз Т. В. Формування ідей толерантності в педагогічній думці України: джерелознавчий аспект.
У статті здійснено аналітичний огляд та класифікацію джерелознавчої бази досліджень історії розвитку ідеї толерантності в педагогічній думці України. Виявлені джерела систематизовано в чотири групи, що представляють послідовність наукового розроблення досліджуваної проблеми. Репрезентативність сформованої джерельної бази обґрунтовано на основі джерелознавчого аналізу й синтезу з урахуванням соціокультурного контексту.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-05-2016
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Тетяна Володимирівна Мотуз

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування ідей толерантності в педагогічній думці України: джерелознавчий аспект. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 124-131. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2404