Формування ідей толерантності в педагогічній думці України: джерелознавчий аспект

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Мотуз Dnipropetrovsk Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education , Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования , Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2404

Ключові слова:

історичне джерело, педагогічне джерело, джерела актованого характеру, науково-педагогічні джерела, толерантність, класифікація

Анотація

Мотуз Т. В. Формування ідей толерантності в педагогічній думці України: джерелознавчий аспект.

У статті здійснено аналітичний огляд та класифікацію джерелознавчої бази досліджень історії розвитку ідеї толерантності в педагогічній думці України. Виявлені джерела систематизовано в чотири групи, що представляють послідовність наукового розроблення досліджуваної проблеми. Репрезентативність сформованої джерельної бази обґрунтовано на основі джерелознавчого аналізу й синтезу з урахуванням соціокультурного контексту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Володимирівна Мотуз, афіліація Dnipropetrovsk Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education, Днепропетровский областной институт последипломного педагогического образования, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    викладач

Завантаження

Опубліковано

11-05-2016

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Формування ідей толерантності в педагогічній думці України: джерелознавчий аспект. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 124-131. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2404

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають