Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ

Автор(и)

  • Аліна Вікторівна Бугра Krivoy Rog National University , Государственное высшее учебное заведение «Криворожский национальный университет» , Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2423

Ключові слова:

модель, моделювання, педагогічне моделювання, структура моделі, індивідуалізація, самостійна навчальна діяльність

Анотація

Бугра А. В. Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ.

У статті обґрунтовано необхідність розв’язання проблеми індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей під час вивчення математики у вищому навчальному закладі. Автором запропоновано експериментальну модель індивідуалізації, яка містить цільовий, теоретико-методологічний, змістовий, технологічний, оцінно-результативний блоки. Методологічним підґрунтям побудови моделі визначено системний, синергетичний, особистісно зорієнтований, діяльнісний, варіативно-модельний і компетентнісний підходи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Аліна Вікторівна Бугра, афіліація Krivoy Rog National University, Государственное высшее учебное заведение «Криворожский национальный университет», Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»

    викладач

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Модель індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів технічних спеціальностей ВНЗ. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 24-29. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2423

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають